شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلفن همراه

بازیکن فوتبال: از برداشتن تلفن همراه خودم می ترسم

به گزارش  منیبان و به نقل از  سایت گل ، وینگر آرسنال تنها یکی از چهره های نامدار دنیای فوتبال است که قربانی توهین های نژادپرستانه شده است. این بازیکن ۳۲ ساله از تمامی مقامات فوتبالی و غیر فوتبالی خواسته است تا متحد شوند و این پدیده شوم را یکبار برای همیشه ریشه کن کنند. 

حرف زدن در این رابطه سخت است. از دست ما بازیکنان کار زیادی بر نمی آید؛ ما فقط می توانیم این موارد را گزارش بدهیم. ما این را با شما (خبرنگاران) در میان می گذاریم ولی خواستار پیگیری هستیم. به نظرم باید راهی برای پایان دادن به این وضعیت پیدا کنیم چون شما نمی دانید چقدر سخت است که عده ای در مورد شما و خانواده تان به طرز فجیعی صحبت کنند. من اصلا مشکلی با این قضیه ندارم که ما را به خاطر عملکردمان درون زمین نقد کنند. اگر انتقاد به خاطر عملکرد من است و لازم است بهتر باشم و بیشتر تمرین کنم، آن را می پذیرم. ولی وقتی حرف های بسیار بدی در مورد شما و خانواده تان می زنند، پذیرفتنی نیست. 

ویلیان می گوید این ترس مورد توهین واقع شدن در او و هم نوعانش نهادینه شده است.  

بله گاهی این ترس را دارم (که سراغ تلفن همراه خودم بروم). یک ماه قبل در چنین وضعیتی قرار داشتم. واقعا سخت بود چون دوستان زیادی در فضای مجازی دارم ولی وقتی به آنجا می رفتم، چیزهای خیلی بدی در مورد خانواده ام می خواندم. دیده ام که برخی از افراد به خاطر نژادپرستی و این توهین ها در حال حذف حساب های مجازی خود هستند. من هم در لحظه چنین فکری به سرم می زند ولی بعد که کمی آرام می شوی و در این رابطه فکر می کنی، منصرف می شوی. اما همیشه اول به این فکر می افتی که حسابت را حذف کنی... من هرگز از تلاش خودم برای پایان دادن به نژادپرستی دست نمی کشم.