شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

تصادف شدید کامیونت با سه خودرو

به گزارش منیبان؛ سرهنگ "مجید رنجبر" در خصوص این خبر توضیح داد:  ساعت 22:00 شب گذشته  در محدوده اردستانی به جنوب قبل از خروجی شهید همدانی یک دستگاه کامیونت خاور با سه دستگاه سوار پارک شده پژو ، پراید و 206 به شدت برخورد می نماید . 

او گفت : با توجه به اینکه این تصادف  در معبر عبوری و لاین اصلی بزرگراه بوده و کامیونت خاور نیز به صورت نیمه واژگون درآمده بود ، عبور  و مروز در این محدوده به کندی صورت می گرفت و ایستادن و تماشا کردن دیگر رانندگان نیز بر کندی حرکت می افزود .

سرهنگ رنجبر گفت : بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل پلیس  راهور تهران بزرگ در صحنه حضور یافتند  و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی شدند و به کمک جرثقیل توانستند این خاور را به حالت اولیه برگردانده و از محل خارج کنند تا بار رافیکی آن محدوده به حالت عادی درآید .

او افزود : در بررسی های اولیه مشخص گردید  عدم توجه به جلو  باعث این حادثه گردیده که  کامیونت خاور در این حادثه مقصر می باشد .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب  از رانندگان خواست: در حین رانندگی تمام حواس و فکر خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام حرکات و اقداماتی  که باعث پرت شدن حواس آنها گردد خودداری کنند.