به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، در آیین دانش آموختگی خلبانان اف 4 در پایگاه شهید نوژه همدان، ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروی هوایی ارتش، نیروی ویژه ای است و می توان گفت که هر روز، شرایطی مشابه با شرایط دوران جنگ تحمیلی را تجربه می کند. در سال گذشته این نیرو، سال موفقی را سپری کرد و به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همواره نیرویی با دانش بوده و آینده بسیار روشن در انتظار نیروی هوایی هم در بحث هواپیماهای با سرنشین و هم بدون سرنشین است و پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

 سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان جوان بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند شجاعت در زمان خطر، ایمان داشتن به کار و وظیفه محوله، داشتن انگیزه در انجام کارها و به روز کردن دانش در زمینه هوانوردی از ویژگیهای اصلی شغل خلبانی است و تمامی تلاش شما جوانان باید بالا بردن بهره‌وری کاری در سورتی‌های پروازی باشد.

وی گفت: پوشیدن لباس خلبانی روحیه و شجاعت بزرگانی همچون امیر برات پور، شهید بابایی، شهید دوران، شهید خلعتبری، شهید اردستانی و دیگر بزرگان عرصه پروازی را می خواهد که با خالی نکردن میدان و شجاعت مثال زدنی، حماسه های دوران دفاع مقدس را آفریدند.

 سرتیپ نصیرزاده تصریح کرد: فلسفه شغل خلبانی قابل وصف نیست و توصیه من به تمامی شما خلبانان جوان پایداری در کارها، استقامت داشتن، همت و تلاش مضاعف و چشم دوختن به اهداف دوردست است و هیچ گاه امید خود را از دست ندهید و با روحیه بالا کارهای خود را پیگیری کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر تهدیدات روزافزون فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی تهدیدی ویرانگر و جنگ تمام عیاری است که کانون خانواده را هدف گرفته است و تهدیدی بسیار جدی برای باورهای انسان به شمار می رود که لزوم آموزش درست و شیوه بهره برداری صحیح از این فضا بیش از پیش ضروری است.

مراسم دانش آموختگی خلبانان اف 4 نیروی هوایی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، حجت الاسلام قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولان و فرماندهان این نیرو روز چهارشنبه در پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد.