شهرخبر

رئیس فدراسیون فوتبال امارات: با تمام توان از نمایندگان‌مان در آسیا حمایت می‌کنیم


رئیس فدراسیون فوتبال امارات: با تمام توان از نمایندگان‌مان در آسیا حمایت می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد این فدراسیون با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های خودش از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ راشد بن حمید با بیان این موضوع گفت: شارجه، شباب الاهلی، العین و الوحده ظرفیت موفقیت در مسابقات آسیایی را دارند و انتظار ما این است که با تمام وجود برای دفاع از اعتبار فوتبال امارات مبارزه کنند. این تیم‌ها بازیکنان بسیار خوب و شایسته و نفرات خارجی تاثیرگذاری در اختیار دارند که باید بهترین عملکرد خودشان را نشان دهند.

وی افزود: باشگاه‌ها در این مدت به بهترین شکل برای حضور در مسابقات آسیایی آماده شدند و فدراسیون فوتبال با تمام توان از نمایندگان کشور حمایت کرده است. به این تیم ها اعتماد داریم و می‌دانیم در اندازه لیاقت و اعتبار فوتبال امارات ظاهر می‌شوند. فدراسیون همه نیازهای باشگاه‌ها را در این راه از هر نظر فراهم کرده چه در بخش‌های اداری و اجرایی چه در حوزه امکانات و لجستیک حتی پزشکی به باشگاه‌ها کمک کردیم و یک همراه اداری همچنین یک همراه پزشکی هم به عنوان نماینده فدراسیون در کنار هر تیم اعزام خواهیم کرد. از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای کمک به نمایندگان فوتبال امارات استفاده می‌کنیم چرا که موفقیت این تیم‌ها به سود فوتبال امارات خواهد بود.

 

انتهای پیام/