شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله‌زاده گرفت

نیکبخت واحدی که زمانی ستاره اول استقلال بود در مصاحبه‌ای از اتومبیلی گفت که از علی فتح الله زاده مدیر عامل وقت باشگاه استقلال هدیه گرفته بود.

ماجرای اتومبیلی که نیکبخت واحدی از فتح الله‌زاده گرفت

خبرورزشی - ماجرا به بازی استقلال و الاتحاد عربستان در جام حذفی باشگاههای آسیا بر می گردد. جایی که استقلال در تهران نیاز به برد داشت تا حریف قدر خود را حذف کرده و به مرحله بعدی صعود کند.

قبل از بازی فتح الله زاده به نیکبخت واحدی گفت اگر امروز گل بزنی، یک اتومبیل ۲۰۶صفر کیلومتر را به نامت می زنم. در جریان بازی نیکبخت روی سانتر نوازی یک گل زیبا و حساس زد و آن شادی گل معروف را انجام داد که با کف کتانی اش شماره گرفت و...جالب اینکه نیکبخت واحدی بعد از بازی با خوشحالی نزد فتح الله زاده رفت و در حالی که مبلغی را هم از باشگاه طلب داشت، سراغ ۲۰۶ را گرفت. فتح اله زاده هم که خیلی نیکبخت را دوست داشت و از پیروزی استقلال خوشحال بود، وعده اش را  عملی کرد و فردای همان بازی ۲۰۶صفر کیلومتری که گفته می شد برای خودش خریده بود را به نام نیکبخت واحدی زد. اتفاقی که حسابی برای علیرضا شیرین بود به طوری که بعد از سالها همچنان با هیجان خاصی از این هدیه فتح الله زاده صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: