شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#مجارستان#اردوی تیم ملی

اردوی تیم ملی تیراندازی در مجارستان یا صربستان


اردوی تیم ملی تیراندازی در مجارستان یا صربستان

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: قرار است تیم ملی تیراندازی اردیبهشت ماه در اردوهایی در یکی از دو کشور مجارستان یا صربستان شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در دیدار با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در راه آماده سازی برای حضور در المپیک و در راستای تامین مهمات ملی پوشان، اردوی تدارکاتی را در کشورهای اروپای شرقی در نظر گرفتیم که با توجه به شرایط کرونایی، امیدوارم بابت این اعزام مشکلی پیش نیاید.

علی دادگر با اشاره به نگاه حمایتی و برنامه محور مهدی علی‌نژاد به رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: وقتی مشکلات احتمالی در راه این اعزام را با معاونت ورزش قهرمانی در میان گذاشتیم، تاکید شد که حتما کشورهای جایگزین برای برپایی اردوی ملی پوشان تیراندازی در نظر گرفته شود تا در روند آماده سازی خللی وارد نشود. چنین نگاهی امیدوارکننده است.

وی افزود: قرار است تیم ملی تیراندازی اردیبهشت ماه در اردوهایی در یکی از دو کشور مجارستان یا صربستان شرکت کند و پس از آن به عنوان میهمان ویژه در رقابت‌های قهرمانی اروپا در کرواسی حضور یابد. مجوز حضور در این اردوها در اولین جلسه شورای برون مرزی وزارت ورزش اخذ شده است.

در این دیدار، رضا حسنی‌خو، عضو هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی علی دادگر را همراهی می‌کرد.

 

انتهای پیام/