شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#جدید

رونمایی از رادیو داروهای جدید در روز فناوری هسته‌ای

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در مراسم بیست فروردین امسال که با حضور رئیس‌جمهور خواهد بود، نمایشگاهی با ۱۳۳ دستاورد برپا خواهد شد و حدود ۷ رونمایی خواهیم داشت که مهمترین آن چند رادیو داروی جدید است.

خبرگزاری میزان - علی‌اکبر صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه سالگرد افتخارات سازمان انرژی اتمی هستیم. بیست فروردین سال گذشته را به خاطر کرونا نتوانستیم برگزار کنیم، اما امسال این مراسم را برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: در این مراسم که با حضور رئیس‌جمهور خواهد بود، نمایشگاهی با ۱۳۳ دستاورد برپا خواهد شد و حدود ۷ رونمایی خواهیم داشت که مهمترین آن چند رادیو داروی جدید است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر دچار بیماری صعب العلاج مبتلا هستند، افزود: سازمان انرژی اتمی است که دارو‌های مورد نیاز این بیماران را تامین می‌کند و سالانه به تعداد این دارو‌های جدید اضافه می‌شود.

صالحی در پایان تصریح کرد: دو مورد دیگر هست که نمی‌توانیم در معرض نمایش بگذاریم. مرکز ملی یون‌درمانی در استان البرز شهریور ماه افتتاح می‌شود و دارای ۲۰۰ میلیون یورو تجهیزات خواهد بود. پروژه دیگری داریم تحت عنوان پروژه تترا که شهریور ماه مقدمات آن افتتاح خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/