شهر خبر

تمام توانم را برای پیراهن رئال مادرید به کار می گیرم

وینیسیوس: سرمربی همیشه آرامش را به تیم منتقل می کند؛ هیچکس مثل کروس بازی نمی کند

وینیسیوس جونیور  با دو گلی که وارد دروازه لیورپول کرد، رئال مادرید را به پیروزی 3-1 در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و شبی به یاد ماندنی برای خود و هواداران تیمش رقم زد.

به گزارش منیبان و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، مهاجم 20 ساله برزیلی در پایان بازی گفت:

پیروزی در این مسابقه خیلی مهم بود. نتیجه خوبی است، کل سال سخت تلاش کرده ایم تا در مقطع کلیدی فصل در همه بازی ها پیروز شویم. اجازه خلق موقعیت چندانی به آنها ندادیم، باید این روند را حفظ کنیم و همچنان مثل امروز بازی کنیم.

سرمربی همیشه حس آرامش را به تیم انتقال می دهد و ما باید چیزهایی که در تمرینات کار کرده ایم را اجرا کنیم. امروز همه کارهایی که او از ما خواسته بود را انجام دادیم و خوب عمل کردیم. تونی کروس باورنکردنی است، او بازیکن فوق العاده ای است. هربار که وارد میدان می شود، کلاس کاری فوق العاده اش را نشان می دهد، هیچکس مثل او بازی نمی کند. می خواهم به خاطر پاسی که داد از او تشکر کنم، خوشحالم که گلزنی کردم.

چرا بعد از گلزنی نشان باشگاه را بوسیدی؟

چون من واقعاً سخت تلاش می کنم و رویای بازی در رئال مادرید و در کنار بهترین بازیکنان دنیا را داشتم و همچنین به خاطر تلاش هایی که کرده ایم و اشتیاقی که برای نمایش آن در طول فصل داشتیم. همیشه بهترین ها را برای هوادارانمان و همه کسانی که به باشگاه مرتبط هستند می خواهم. به سخت کوشی ادامه می دهم؛ هم تیمی هایم به من قدرت و اعتماد به نفس می دهند تا در لحظات کلیدی فصل گلزنی کنم. وقتی تعویض شدم خسته بودم چون تمام توانم را برای این پیراهن به کار گرفتم، پیراهنی که عاشقش هستم.

لیورپول تیم خوبی دارد و مطمئنم که با تمام قوا برای کسب پیروزی در بازی برگشت به میدان خواهند آمد، اما ما باید متمرکز باشیم، همانطور که امشب بودیم و پیروز مسابقه شدیم.