شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

کلوپ: به داور گفتم که در مورد مانه تصمیمی ناعادلانه گرفت/ به اندازه کافی خوب نبودیم


کلوپ: به داور گفتم که در مورد مانه تصمیمی ناعادلانه گرفت/ به اندازه کافی خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید فاش کرد که در پایان بازی چه چیزی به فلیکس بریش گفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو مقابل رئال مادرید تن به شکست 3 بر یک دادند، پس از این دیدار گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که ما نمی‌توانستیم شایسته پیروزی در این بازی باشیم، چون به اندازه کافی خوب نبودیم و این اولین نگرانی من بود. به خصوص در نیمه اول به اندازه کافی فوتبال خوبی از خود ارائه نکردیم. ما گل اول را دریافت کردیم و در ادامه روی یک اشتباه (ترنت الکساندر آرنولد) برای بار دوم دروازه‌مان باز شد اما این مشکل واقعی بازی نبود. دریافت گل البته که یک مشکل است اما در این بازی مشکل این نبود. در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم و موفق به ثمر رساندن یک گل شدیم که این نکته مثبت این بازی برای ما بود.

 سرمربی آلمانی لیورپول همچنین درباره صحنه برخورد لوکاس واسکز با سادیو مانه که در اواخر نیمه اول رخ داد و اعتقاد داشت داور باید بازیکن رئال را از زمین اخراج می‌کرد، اظهار داشت: در صحنه‌ای که واسکز با مانه برخوردی داشت، تصمیم داور را واقعاً درک نمی‌کنم چون روی سادیو خطایی صورت گرفت. پس از بازی هم به فلیکس بریش (داور بازی) گفتم که در مورد مانه تصمیمی ناعادلانه گرفت. به هر حال حرف زدن ما در این مورد هم چیزی را عوض نمی‌کند. ما در این بازی برای کسب نتیجه‌ای بهتر به اندازه کافی خوب نبودیم اما در چنین مواردی نیاز به داوری دارید که درست قضاوت کند و این می‌تواند برای یک بازی در چنین سطحی کافی باشد.

لیورپول در بازی بعدی خود شنبه هفته پیش‌رو در لیگ برتر پذیرای استون‌ویلا خواهد بود و سپس چهارشنبه هفته آینده باید خود را برای بازی برگشت با رئال مادرید آماده کند.

انتهای پیام/