شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تراکتور

ستاره تراکتور به دنبال کامبک رویایی ؛ گزینه نقل و انتقالاتی استقلال به اوج باز می گردد ؟

تلاش سعید واسعی برای بازگشت به روز های اوج

سعید واسعی ، بازیکن تیم تراکتور ، محرومیتش پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیت به اتمام می رسد و در تلاش است تا به روز های اوج خودش برگردد.

سعید واسعی ، بازیکن تیم تراکتور ، محرومیتش پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیت به اتمام می رسد و در تلاش است تا به روز های اوج خودش برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید واسعی، ستاره خط هافبک تراکتور با پایان محرومیتش، مشکلی برای همراهی سرخپوشان در جریان لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.
واسعی را می توان تنها ستاره جذب شده به تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی نامید. وی که مورد توجه چندین باشگاه دیگر نیز قرار داشت، در نهایت با فسح یک طرفه قراردادش با پیکان به تراکتور پیوست. واسعی اما فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد و با شکایت باشگاه پیکان و حکم کمیته تعیین وضعیت، ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد.

او در نقل و انتقالات زمستانی مدنظر استقلال هم بود اما این انتقال عملی نشد .

بازگشت واسعی همزمان با شروع لیگ قهرمانان می تواند بهترین خبر ممکن برای کادرفنی و هواداران تراکتور باشد. جایی که فاصله کم بازی ها، اهمیت برخورداری از عمق اسکواد مناسب را دو چندان می کند. آمادگی بالای سعید واسعی خلاقیت تراکتوری ها در میانه میدان را افزایش خواهد داد و این همان چیزی است که تی تی ها از نبود آن رنج می برند.
تراکتوری ها در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۵ فروردین به مصاف پاختاکور خواهند رفت. دیدارهای این گروه در کشور امارات برگزار می شود.