شهرخبر

یک روزنامه صهیونیستی خبر داد:

واکنش شدید بنیامین نتانیاهو علیه مذاکرات وین

واکنش شدید بنیامین نتانیاهو علیه مذاکرات وین

یک روزنامه صهیونیستی شامگاه سه شنبه از واکنش شدید بنیامین نتانیاهو علیه مذاکرات وین که به منظور احیای دوباره توافق هسته ای میان ایران و طرف های اروپایی در جریان است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام میان نماینده ایران و طرف‌های اروپایی برجام موضع گیری کرد.

«بنیامین نتانیاهو» شامگاه سه شنبه (۱۷ فرودین) پس از برگزاری نشست وین بار دیگر به روند تهدیدات خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد و مدعی لزوم جلوگیری از پیشرفت و توسعه توان ایران در صنعت هسته‌ای شد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از برخی منابعی در جلسه امروز حزب صهیونیستی لیکود که ریاست آن را نتانیاهو برعهده دارد در گزارشی از ادعاهای بی پایه و اساس نخست وزیر این رژیم مبنی بر خطرات توسعه توان هسته‌ای ایران خبر داد.

تهدیدات نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف بویژه در مخالفت با توسعه توان هسته‌ای و موشکی در حالی مطرح می‌شود که براساس اسناد منتشر شده از سوی کارمند سابق نیروگاه هسته‌ای این رژیم، دهه هاست رژیم اشغالگر قدس مواد لازم برای تهیه صدها بمب هسته‌ای را در اختیار دارد.

علاوه براین طی سال‌های گذشته کارشناسان علمی بارها نسبت به تعداد کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی در زرادخانه‌های این رژیم آمارهای مختلفی را ارائه و نسبت به جلوگیری از توسعه آن هشدار داده اند امری که هیچگاه با پیگیری جدی از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی همراه نبوده است.