شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

فروش 21 هزار دستگاه تنها در 24 ساعت؛ استقبال چشمگیر مردم از این خودرو

به گزارش منیبان، ۲۴ ساعت پس از آغاز زمان رزرو EV6 در کره جنوبی، بیش از ۲۱ هزار رزرو برای این مدل ثبت شده است. آیونیک ۵ هم شرایط مشابهی داشت، چون هیوندای طی ۲۴ ساعت اول در کره جنوبی ۲۳۷۶۰ رزرو برای آن ثبت کرده بود.

البته، این‌ها فقط رزرو آنلاین هستند و به معنی ثبت سفارش نهایی این خودروها نیستند. کیا هنوز اعلام نکرده که مشتریان اروپایی چند نسخه از این خودرو را رزرو کرده‌اند، اما فقط یک هفته طول کشید تا هیوندای ۲۳۶ هزار درخواست برای آیونیک ۵ را در اروپا ثبت کند و به نظر می‌رسد EV6 هم به همان اندازه محبوبیت دارد.

مشتریان در اروپا می‌توانند یک EV6 را با پرداخت سپرده قابل استرداد ۱۱۸ دلاری رزرو کنند. سفارش این مدل در اروپا از ماه مه آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود تحویل خودروها از ماه سپتامبر آغاز شود.

 

کیا EV6

 

مشتریان اروپایی می‌توانند نسخه پایه، GT-line و GT کیا EV6 را سفارش دهند. کسانی که یک مدل پایه، GT-line یا مدل پرچمدار GT را قبل از ۳۰ آوریل رزرو کرده و سفارش خود را قبل از ۳۱ دسامبر نهایی کنند، دسترسی یکساله رایگان به شبکه شارژ آیونیتی و همچنین اشتراک یکساله رایگان کیاشارژ را دریافت خواهند کرد که شامل ۲۱۰ هزار ایستگاه شارژ در سراسر اروپاست.

کیا هنوز جزئیات کاملی درباره مدل‌های EV6 که در ایالات متحده به فروش خواهد رسید را منتشر نکرده و حتی محدوده مسافتی و قیمت آن را هم اعلام نکرده است. فقط می‌دانیم فروش این مدل در ایالات متحده در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.