شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#روسیه#معاون وزیر

دیپلمات ارشد روس خبر داد:

مسکو در حال آماده سازی خود برای مقابله با تحریم‌های آمریکا است

مسکو در حال آماده سازی خود برای مقابله با تحریم‌های آمریکا است

معاون وزیر خارجه روسیه ضمن تاکید بر پاسخ مسکو به اقدامات خصمانه آمریکا، از آماده سازی کشورش برای مقابله با هرگونه تحریم جدید اقتصادی واشنگتن علیه مسکو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، معاون وزیر خارجه روسیه از آماده شدن این کشور برای مقابله احتمالی با هر گونه تحریم و فشار اقتصادی بالقوه از سوی آمریکا علیه کشورش خبر داد.

بر اساس این گزارش، «الکساندر پانکین» ضمن تاکید بر لزوم حصول اطمینان از ادامه مراودات مالی میان مسکو و سیستم مالی بین المللی گفت: نوعی محاسبه آشکار و واضح در خصوص مسموم ساختن فضای پیرامون امنیت روسیه وجود دارد که هدف از آن کاهش قدرت سرمایه گذاری (روسیه) است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: این محدودیت‌های احتمالی جدید علیه دولت، مانند یک شمشیر دو لبه عمل خواهد کرد و به وضوح به نهادهای مالی خود آمریکا ضرر می‌زند… اما ما مدتهاست که به این واقعیت عادت کرده ایم که دوستداران اقدامات محدود کننده یک جانبه، دیگر به فکر از دست دادن تجارت خود یا شهروندانشان نیستند.

این دیپلمات ارشد روس در ادامه سخنان خود از راه حل مقابله با تحریم‌های اقتصادی احتمالی بیشتر واشنگتن علیه مسکو خبر داده و گفت که روسیه در حال کار بر روی توسعه اقدامات لازم برای مقابله با هر گونه اقدامات خصمانه علیه حاکمیت این کشور است و افزود: مانند همیشه، ما به شکلی متناسب و لازم و با رعایت اصل حفظ ثبات اقتصاد روسیه و سیستم مالی کشورمان واکنش نشان خواهیم داد.