سال جدید را با یک بازی سنگین شروع کردیم

علیرضا نقی‌زاده در مورد اولین بازی مس رفسنجان در سال 1400 مقابل تراکتور اظهار داشت: سال جدید را با بازی سنگینی مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام شروع کردیم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و مساوی مقابل آن برای ما نتیجه خوبی بود. هرچند که موقعیت‌هایی داشتیم و نتوانستیم ضربات آخر را خوب بزنیم. برای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه مقابل تیم سابقش به میدان رفت،‌عنوان کرد: من از کودکی در تراکتور بزرگ شدم و پرورش یافتم افتخار می‌کنم که پیراهن این تیم را برتن کردم اما فوتبال حرفه‌ای است. الان بازیکن مس رفسنجان هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. نتیجه هم دست خدا است.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی خوب است. در تعطیلات اردوی سه روزه‌ای را در تهران داشتیم. محمد ربیعی و کادر فنی شبانه روز زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. علی‌رغم اینکه تیم در سال اول حضور در لیگ برتر است اما شخصیت خوبی پیدا کرده و اگر برنامه‌ریزی‌ها همین‌طور ادامه داشته باشد مس رفسنجان قطعاً سال آینده جزو مدعیان فوتبال ایران خواهد بود.

نقی‌زاده در مورد اضافه شدن مهدی کیانی و محمد انصاری از نیم‌فصل دوم به تیم مس رفسنجان گفت: هر دوی آنها فوتبالیست‌های بزرگی هستند و قطعاً به تیم در کنار سایر بازیکنان کمک می‌کنند تا بتوانیم جایگاهی که شایسته مس رفسنجان است را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: خودم در حال حاضر شرایط خوبی دارم. علی‌رغم اینکه در اوایل فصل مصدوم شدم اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردم و الان هم از نظر بدنی کاملاً آماده‌ام تا به تیم کمک کنم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد بازی هفته بیستم مس رفسنجان مقابل سایپا گفت: در لیگ برتر بازی آسانی نداریم. سایپا تیم جوان و با برنامه‌ای است اما به این سه امتیاز نیاز داریم و تلاش می‌کنیم مقابل سایپا به پیروزی برسیم.