شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#بابت#نفت

یزدی: استعفا نکردم، اما دلخوری هم ندارم/ برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنم


یزدی: استعفا نکردم، اما دلخوری هم ندارم/ برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنم

سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان گفت که از سمت خود استعفا نکرده اما با این حال دلخوری از مدیران این باشگاه بابت انتخاب سرمربی جدید ندارد.

داریوش یزدی درباره اینکه بدون استعفا از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان از این تیم جدا شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برای نفت آرزوی موفقیت می‌کنم. استعفایی در کار نبوده، اما دوستان برای تیم مربی تعیین کردند. همانطور که مرا با یک امضا آوردند، مربی دیگری با یک امضا آمده و فکری از دوستان خوب من است. برای او و نفت مسجدسلیمان آرزو می‌کنم که در ادامه مسابقات موفق باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان دلخور است یا خیر، تصریح کرد: اصلاً دلخوری وجود ندارد. نه آن روزی که به نفت مسجدسلیمان آمدم خیلی خوشحال بودم، نه امروز خیلی ناراحت هستم. نفت تیم زادگاه و محبوب من است و برای آن آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. امید بسیاری از مردم به موفقیت تیم نفت مسجدسلیمان است.

سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا نفتی‌ها در ادامه مسابقات می‌توانند به نیمه بالایی جدول لیگ برتر فوتبال بازگردند یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای نفت رخ دهد.

انتهای پیام/