شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#لیگ برتر#تاریخ#مدافع استقلال

سنگین ترین حکم انضباطی تاریخ لیگ برتر برای مدافع استقلال | دانشگر زیر بار این تنبیه می رود؟

تنبیه انضباطی در نظر گرفته شده برای مدافع استقلال رقم بسیار بالایی است که هنوز با واکنش خاصی از سوی این بازیکن همراه نبوده است.

سنگین ترین حکم انضباطی تاریخ لیگ برتر برای مدافع استقلال | دانشگر زیر بار این تنبیه می رود؟

خبرورزشی بعد از دوری یک ماهه محمد دانشگر از تمرینات استقلال اعلام شد که این بازیکن با حضور در کمیته انضباطی باشگاه و اعمال جریمه ای که برای او در نظر گرفته شده به زودی به تمرینات استقلال بازخواهد گشت. گفته می شود این بازیکن با جریمه ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش در استقلال ماندنی شده است. موضوعی که البته کمی عجیب به نظر می رسد. طبق شایعاتی که اول فصل در خصوص مبلغ قرارداد دانشگر منتشر شده بود مدافع استقلال برای دو فصل رقم ۱۳ میلیارد( هر فصل ۶ونیم میلیارد) از باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد.

حالا اگر جریمه در نظر گرفته شده برای این بازیکن را محاسبه کنیم به رقم عجیب یک میلیارد و سیصد میلیون تومان خواهیم رسید. جریمه ای که بدون شک سنگین ترین تنبیه انضباطی تاریخ لیگ برتر خواهد بود. حتی اگر ریخت و پاش های پایان فصل سعادتمند در تمدید قرارداد بازیکنان را هم کمتر در نظر بگیریم ( و رقم قرارداد دانشگر  ۵ میلیارد باشد )باز هم مبلغ جریمه مدافع استقلال در حدود یک میلیارد تومان خواهد بود.

باید دید این جریمه برای مدافع کنار گذاشته شده استقلال اعمال خواهد شد و او زیر بار آن خواهد رفت یا نه.