به گزارش برنا، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دیدار دکتر مسعود سلطانی‌فر و رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با تمجید ازحمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از این رشته اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای هیچ یک از وزرای ورزش و جوانان تا به این اندازه به رشته بدنسازی و پرورش اندام توجه نداشته اند.

او در ادامه با اثر گذار خواندن توجه دکتر سلطانی فر به توسعه این رشته در بخش های مختلف همگانی و قهرمانی اظهار داشت: اینجانب به عنوان نماینده جامعه بدنسازی و پرورش اندام ازحمایت‌ وزارت ورزش به ویژه دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.

نصیرزاده با اشاره به اهمیت دیدار رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با وزیر و جوانان کشورمان، دیدار دکتر سلطانی فر با رافائل سانتونخا را بیانگر نگاه ویژه عالی ترین مقام ورزش ایران به رشته بدنسازی دانست.

او اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم برای اولین بار در تاریخ این رشته میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 و مسابقات قهرمانی جهان در سال 2023 را در کشورمان داشته باشیم.

نصیرزاده در این باره گفت: رایزنی های اولیه با رییس فدراسیون جهانی صورت گرفته و قطعا دیدار امروز رافائل سانتونخا با دکتر سلطانی فر به کسب این میزبانی ها کمک خواهد کرد.