شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

فرشاد محمدی مهر:

من و روبرتو کارلوس ربطی به هم نداریم!/ در استقلال نمی گذاشتند سمت توپ بروم

به گزارش منیبان،  فرشاد محمدی مهر  در مورد اینکه در تیم های قبلی خود کمتر فرصت زدن ضربات کاشته را پیدا می کرد گفت: من در تیم هایی که بودم وظیفه زدن ضربات آزاد را نداشتم و خودتان می دانید مربی ها به بازیکنان وظیفه می دهند. همه تیم ها برای ضربات ایستگاهی برنامه دارند. نیم فصل اول نمی گذاشتند ضربه ایستگاهی بزنم هرچند که یک بار این کار را کردم.

فرشاد محمدی مهر ادامه داد: من چه در دوره آقا رحمان و چه در زمان آقای حسینی در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می کردم، وقتی آقای حسینی ضربات من را دیدند گفتند از این به بعد ضربات ایستگاهی راه دور را تو بزن. میلاد جهانی ضربات ایستگاهی نزدیک را می زند که او هم خیلی خوب اینکار را انجام می دهد.

او در مورد اینکه آیا در تیم های قبلی اش ضربه ایستگاهی می زد یا نه گفت: یک بار در پارس جنوبی جم در لیگ یک به ایران جوان گل زدم، در این تیم هم معمولا ضربات آزاد را امید سینگ می زد. در استقلال هم که نمی گذاشتند سمت توپ بروم. در شهر خودرو اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد و سروش رفیعی ضربات را می زدند و اصلا نوبت به من نمی رسید.

محمدی مهر در مورد اینکه ضربات ایستگاهی او را با روبرتو کارلوس مقایسه می کنند گفت: اصلا این مقایسه را دوست ندارم چون ما اصلا ربطی به هم نداریم.

مدافع  ذوب آهن در مورد انگیزه اش برای حضور در تیم های بزرگ فوتبال ایران هم گفت: من امسال هم پیشنهادهای خوبی داشتم ولی آرامش ذوب آهن را خیلی دوست دارم. از پایه ها در ذوب آهن بودم و اینجا خیلی راحتم و در هیچ تیمی به اندازه این تیم احساس راحتی نمی کنم.