شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همزمان

بهره برداری از ۸۱۴۲ پروژه توزیع برق/ اردکانیان: گزارش مسئولین به مردم باید گزارش بدهکار به صاحب مال باشد


بهره برداری از 8142 پروژه توزیع برق/ اردکانیان: گزارش مسئولین به مردم باید گزارش بدهکار به صاحب مال باشد

۸ هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد تومان در قالب پنج طرح بزرگ در سطح کشور، همزمان با نخستین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، صبح امروز سه‌شنبه همزمان با نخستین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 1400، تعداد 8 هزار و 142 پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق را در قالب پنج طرح بزرگ از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رساند.

بر این اساس، این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 2 هزار و 900 میلیارد تومان و در 31 استان کشور اجرا شده است.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در این مراسم اظهار داشت: امروز پویش الف_ب_ایران را در سال 1400 آغار کردیم و ایستگاه اول این پویش بخش توزیع برق است.

وی افزود: تا حداکثر پایان فروردین ماه، برنامه سال 1400 پویش به صورت هفتگی تعیین و ابلاغ خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: هرکدام از ما در هر شرکت و هز بخشی که کار می کنیم باید سهم خود را در ارتقای تولید کشور، پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن بشناسیم و نسبت به این مسئولیت اقدام کنیم.

وی ادامه داد: باید به تولید فکر، پشتیبانی از تولید فکر در بخش آب و برق و رفع موانع تولید فکر نیز ذیل شعار امسال توجه کرد چرا که تولید فکر کارآمد بسیار حائز اهمیت است.

اردکانیان با بیان اینکه " ما باید منت مردم را بکشیم که فرصت خدمت رسانی را به ما داده‌اند"، گفت: ما باید در هر مسئولیتی که هستیم، خود را بدهکار کارهایی که انجام نداده‌ایم بدانیم تا سراغ اقداماتی که باید انجام دهیم برویم.

وی ادامه داد: گزارش مسئولین به مردم باید گزارش یک بدهکار به صاحب مال باشد و اگر اینگونه باشد می‌بینیم که چه مقدار راندمان کارها افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/