شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#قیمت

نامه فعالان چاپ به وزرای ارشاد و صمت در انتقاد به توصیه اخیر رئیس جمهور


نامه فعالان چاپ به وزرای ارشاد و صمت در انتقاد به توصیه اخیر رئیس جمهور

نماینده تشکل‌های صنعت چاپ از ارسال نامه به وزرای صمت و ارشاد در خصوصی قیمت تمام شده بسته‌بندی برخی کالاها در اعتراض به توصیه اخیر رئیس جمهور درباره حذف بسته‌بندی برخی کالاها خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ در پی انتقاد برخی از فعالان صنعت چاپ و بسته بندی به توصیه حسن روحانی رئیس جمهور مبنی بر حذف بسته بندی برخی کالاهای گران،‌ غلامرضا شجاع نماینده تشکل‌های صنعت چاپ و بسته بندی در نامه‌هایی جداگانه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر صمت خواستار ارائه اطلاعات صحیح درباره لزوم بسته‌بندی کالاها به رئیس جمهور و ستاد تنظیم بازار شد.

شجاع ضمن اعلام این خبر به تسنیم گفت:  پس از سخنان رئیس جمهور به همراه بخری از فعالان این صنعت پیگیر قیمت تمام شده برخی بسته‌بندی‌های کالا شدیم که  نکلات جالب توجهی به دست آمد.

صنعت چاپ , اتحادیه چاپخانه‌داران تهران ,

وی ادامه داد:‌ پس از سخنان رئیس جمهور برخی معتقد بودند منظور بسته بندی تخم مرغ است که با بررسی‌های ما مشخص شد که بسته بندی تخم مرغ تنها 2درصد از قیمت تمام شده را به خود اختصاص می‌دهد‌، حال اینکه عرضه تخم مرغ در مقواهای بازیافتی مضرات بهداشتی فراوانی دارد.

صنعت چاپ , اتحادیه چاپخانه‌داران تهران ,

مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران با تاکید بر این نکته که باید اطلاعات صحیح درباره بسته‌بندی کالاها در اختیار رئیس جمهور قرار گیرد‌، گفت: ما از وزرای صنعت و ارشاد خواسته‌ایم که با توجه به اهمیت موضوع بسته‌بندی اطلاعات صحیح را در اختیار رئیس جمهور در خصوص قیمت بسته‌بندی کالاها قرار دهند.

انتهای پیام/