شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#مجمع تشخیص#انقلابی#CFT#پالرمو
تصویب مشروط لوایح CFT  و پالرمو در مجمع تشخیص / پژمان‌فر: مجمع تشخیص وظیفه انقلابی و قانونی خود را انجام دهد

تصویب مشروط لوایح CFT  و پالرمو در مجمع تشخیص / پژمان‌فر: مجمع تشخیص وظیفه انقلابی و قانونی خود را انجام دهد

رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اینکه برخی‌ها مطرح کردند که لوایح CFT  و پالرمو را به صورت مشروط مصوب کنند قطعاً زمینه سوءاستفاده را برای دولت به عنوان اینکه مصوب شده، فراهم می‌کند لذا مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه انقلابی و قانونی خود را انجام دهد.

اعتمادآنلاین| رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که تصویب مشروط لوایح CFT  و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام زمینه سوءاستفاده دولت را فراهم می کند لذا مجمع در این لحظات خطیر و حساس، وظیفه انقلابی و قانونی خود را انجام دهد.

 

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 17 فروردین ماه) در تذکری شفاهی گفت: با توجه به اینکه قرار است فردا در مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لوایح CFT (الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم) و پالرمو (الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی) تصمیم‌گیری شود، لازم است درباره این مساله و خطراتی که متوجه کشور می شود نکاتی را یادآور شوم تا اعضای مجمع تشخیص دقت داشته باشند.

 

وی توضیح داد: اینکه بحث انتخابات 1400 مطرح بوده و یا بعضی از عزیزان در مجمع تشخیص مصلحت نظام از این مساله شانه خالی می کنند و مسئولیتی که به آنها داده شده را انجام نمی دهند، مقداری نگران‌کننده است.

 

وی افزود: همچنین اینکه برخی‌ها مطرح کردند که این لوایح را به صورت مشروط مصوب کنند قطعاً زمینه سوءاستفاده را برای دولت به عنوان اینکه مصوب شده، فراهم می‌کند لذا مجمع تشخیص مصلحت نظام در این لحظات خطیر و حساس، وظیفه انقلابی و قانونی خود را انجام دهد.

 

پژمان فر خطاب به نمایندگان گفت: در این باره متنی نوشته شده که روی میز آنها قرار دارد لذا نمایندگان به این موضوع حساسیت نشان دهند تا کشور را دچار بحران نکنیم.