شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملی‌پوش#تیم ملی#تیم ملی کشتی#کشتی فرنگی

میکائیلی: دیگر زمانی برای از دست دادن نداریم/ نفر برتر انتخابی ملی‌پوش می‌شود


میکائیلی: دیگر زمانی برای از دست دادن نداریم/ نفر برتر انتخابی ملی‌پوش می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تاکید کرد که نفر برتر مسابقات انتخابی سنندج ملی پوش می‌شود و ممکن است به دلیل فاصله کم رقابت‌های آسیایی و جهانی، دو کشتی‌گیر ملی‌پوش شوند.

روح الله میکائیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه در اردوهای اخیر تیم ملی بزرگسالان در کادرفنی حضور داشته، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی برنامه‌های جوانان، برای کمک به بزرگسالان به اردو رفتم اما حالا  که مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در پیش است، در سنندج حضور دارم و در ماه‌های پیش رو مسابقات کشتی جوانان را در پیش داریم.

وی در مورد اینکه آیا با شروع تمرینات جوانان باز هم در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور خواهد داشت یا نه، تاکید کرد: اگر فرصت باشد و کمکی از دستم بربیاید در فواصل اردوی جوانان به اردوی بزرگسالان هم می‌روم.

این مربی سازنده کشتی قم در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی جوانان گفت: احتمالاً 4-5 روز بعد از مسابقات انتخابی، اردو را برگزار کنیم. فکر می‌کنم تمرینات را در تهران آغاز خواهیم کرد. دیگر زمانی نداریم تا مسابقات قاره‌ای و جهانی و باید زودتر اردوها را شروع کنیم. تیر ماه در رقابت‌های آسیایی تایلند شرکت می‌کنیم و مرداد ماه هم در جهانی تایلند.

میکائیلی در پاسخ به این سوال که آیا حتما نفرات برتر انتخابی ملی‌پوش خواهند شد، تصریح کرد: بله نفرات برتر ملی‌پوش می شوند اما با توجه به فاصله نسبتا کمی که بین رقابت‌های قاره‌ای و جهانی وجود دارد شاید در برخی اوزان دو ملی‌پوش داشته باشیم، شاید برخی کشتی گیران وزن زیادی کم کنند و نشود هم در جهانی و هم در آسیایی کشتی بگیرند. در این شرایط ملی‌پوش آسیایی و جهانی دو کشتی گیر مجزا خواهند بود.



انتهای پیام/