شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#ارتش سوریه

حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در ادلب


حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در ادلب

ارتش سوریه به حملات تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب واکنش کوبنده‌ای داشت و با توپخانه و موشک هدایت شونده مواضع آنها را هدف قرار داد و تلفات و خساراتی به آنها وارد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: جنگند‌های روسی و سوری مواضع داعش را در مثلث حماه، حلب و الرقه و نیز صحرای حمص و دیرالزور بمباران کردند.

این منبع اعلام کرد: در جریان این حملات ضربات مهلکی به داعش وارد شده است.

حملات تروریستها به ارتش سوریه و واکنش کوبنده نیروهای سوری

یک منبع نظامی از حملات تروریست‌ها به مواضع ارتش سوریه در حومه حماه و ادلب و واکنش نیروهای دمشق به این حملات خبر داد و اعلام کرد: ارتش سوریه با توپخانه مواضع تروریست‌ها را در حومه «قیلیدن» و «العنکاوی» در «سهل الغاب» در حومه حماه را هدف قرار داد.

همچنین این منبع از حملات  ارتش سوریه به مواضع تروریستهای جبهه النصره با موشک هدایت شونده در محور «مجدلیا» در حومه جنوبی ادلب و هلاکت شماری از تروریست‌ها خبر داد.

ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست‌ها را در «جبل الزاویه» در جنوب ادلب هدف قرار داد و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کرد.

سرقت غلات سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی ادامه دارد

منابع محلی اعلام کردند که اشغالگران آمریکایی 14 محموله گندم دزدیده شده سوریه را از سیلوهای تل علو در منطقه «الیعربیه» در حومه حسکه دزدیدند و از طریق گذرگاه «الیعربیه» به عراق بردند.

یک شبه نظامی آمریکایی در حومه دیرالزور کشته شد

منابع سوری از کشته شدن یک شبه نظامی «قسد» وابسته به آمریکا در منطقه «الشعفه» در حومه دیرالزور خبر دادند و اعلام کردند که این عضو «قسد» به ضرب گلوله از پا درآمده است.

این در حالی است که منابع محلی اعلام کردند: شبه نظامیان قسد به منظور مصون ماندن از حملات طی هفته‌های گذشته استحکاماتی ایجاد کرده‌اند و با حمله به منطقه «الشعفه» شماری را ربوده‌اند.

این منابع به ربودن چهار نفر از منطقه «الکساره» در حومه غربی دیرالزور به دست شبه نظامیان قسد هم اشاره کردند.

انتهای پیام/