شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

هیچ تحملی در مقابل نژاد پرستی ندارم

زیدان: رئال مادرید دست کم گرفته می شود؛ من و کلوپ نیازی به کپی برداری از هم نداریم

 به گزارش منیبان و به نقل از مارکـا، زیدان در خصوص اینکه آیا رئال مادرید به نوعی دست کم گرفته شده است، گفت: خب، اینطور فکر می کنم بله. بالاخره، ما شایسته اعتماد هستیم و تنها می توانیم روی فعالیت روزمره خود تمرکز کنیم. من اعتماد زیادی به تیمم دارم. این تیم هیچوقت تسلیم نمی شود. تا زمانی که امید وجود داشته باشد، ما در هر دو تورنمنت زنده ایم و رقابت خواهیم کرد. لحظات بدی هم داشته ایم و حالا روزهای خوبی را سپری می کنیم،  اما تمام اینها فعلاً هیچ معنایی ندارد چون هنوز چیزی فتح نکرده ایم.

ما سزاوار قهرمانی هستیم. خیلی به این تیم اطمینان دارم، و می دانم بازیکنانم چه توانایی هایی دارند اما چیزهایی که بیرون از باشگاه گفته می شود را نمی توانیم عوض کنیم. فقط می توانیم روی کار روزمره خود تمرکز کنیم. این تیم بر مشکلات زیادی غلبه کرده و نکته خوب در مورد تیم، باشگاه و تاریخچه اش همین است. ما هیچوقت چیزی را تضمین شده تصور نمی کنیم. هرگز، هرگز، چون تا زمانی که امید باشد، زندگی هم هست.

الگو برداری از یورگن کلوپ؟

او مربی بزرگی است و برای مدتی طولانی مربیگری کرده و باتجربه است. او در طول کارنامه اش بسیار خوب عمل کرده و هرکس سبک و روش کاری خاص خود را دارد. نه من نیازی به کپی برداری از او دارم نه او از من، اما به کار تمام مربیان نگاه می کنم تا ببینم چه می کنند. مخصوصاً وقتی که دوره های مربیگری را سپری می کردم، چیزهای زیادی از مربیان مختلف دیده ام.

فرم خوب کریم بنزما

اینجا همه می دانند که چطور بازی کنند و جایگاه خود را در باشگاه پیدا کرده اند. همه آنها جزو بهترین ها هستند. همه کریم را درک می کنند و کریم هم درک متقابلی از آنها دارد. هماهنگی زیادی در ترکیب تیم وجود دارد.

بازگشت ادن هازارد

ادن باید آرام باشد. هیچوقت اگر بازیکنی آماده بازی نباشد، ریسک نمی کنیم. آهسته آهسته کارها را پیش خواهیم برد و خواهیم دید که کی دوباره بازی می کند. در حال حاضر شرایط به این شکل است. فکر نمی کنم سری قبل در خصوص او عجله ای صورت گرفته باشد، چون بازیکن احساس خوبی داشت. اگر بازیکن احساس آمادگی کند، او را در تیم می خواهم.

ضعف خط دفاعی لیورپول به علت مصدومیت ها

فکر نمی کنم ضعفی وجود داشته باشد، چون آنها بازیکنان دیگری دارند. ما هم غایبانی داریم، اما قدرت در تیم بودن است. همیشه بازیکنانی غایب خواهند بود، اما قدرت باید تیمی باشد. برای ما اینطور است.

علاقه به محمد صلاح؟

او بازیکن من نیست. من اینجا 25 بازیکن دارم، در حال حاضر سرمربی رئال مادرید هستم و از هر لحظه ام لذت می برم. من فقط به فکر بازی فردا و تقابل با بازیکنانی مثل صلاح هستم.

آیا این مهم ترین بازی فصل رئال مادرید است؟

بله، چون بازی بعدی ماست. این بازی هم درست مثل بازی قبلی مقابل ایبار برای ما اهمیت دارد. حالا در لیگ قهرمانان اروپا هستیم، بازی بعدی ما مقابل لیورپول است و تنها روی این بازی تمرکز کرده ایم.

شباهت ها با فینال کیف

ما به گذشته نمی پردازیم. گذشته ها گذشته و باید روی حال حاضر تمرکز کنیم. برای هر دو طرف بازی متفاوتی است، و باید چنین رویکردی داشته باشیم. برای یک بازی سخت آماده می شویم.

نژاد پرستی در فوتبال

یک چیز را با اطمینان می توانم به شما بگویم. در زمینه نژاد پرستی، هیچ تحملی ندارم. نمی دانم روز گذشته چه اتفاقی افتاده است. می توانم حس درونی خودم را بگویم. احترام باید یکسان باشد. قبل از هر چیز، احترام به شخص برای من مهم ترین چیز است. این مسائل جدی هستند، اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد چون در ورزشگاه نبودم. اگر در مورد نژاد پرستی صحبت می کنیم، باید هیچ تحملی نداشته باشیم، نه فقط به خاطر کلماتی که گفته می شود، بلکه در تمام سطوح، و تمامی رفتارهای مرتبط با آن، که در نهایت باعث می شود ما انسان بهتری باشیم.