شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

اعتراف تلخ کادرفنی استقلال به بزرگترین نقطه ضعف آبی پوشان در فصل جاری

بالانس نبودن، بزرگترین نقطه ضعف استقلال در فصل جاری از نگاه اعضای کادرفنی آبی پوشان

بزرگترین نقطه ضعف استقلال در فصل جاری

استقلال در فصل جاری با نوسانات زیادی مواجه شده است. تغییر سرمربی و حواشی برخی بازیکنان، این تیم را دچار مشکل کرده است. به اعتقاد اعضای کادرفنی آبی پوشان، این تیم علی رغم پرمهره بودن، بالانس نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، اعضای کادرفنی استقلال اعتقاد دارند این تیم در برخی از پست ها با کمبود بازیکن روبرو است.

اعضای کادر فنی استقلال معتقدند این تیم استقلال پرمهره است اما بالانس نیست.

زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد خیلی ها بر این گمان بودند این تیم استقلال نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد چون آبی ها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند.

با این حال آنچه اعضای کادر فنی استقلال در مدت کوتاهی که روی کار آمده اند دیده اند این است که این تیم اگرچه بازیکنان با کیفیت زیادی دارد اما بالانس بسته نشده است.

به عنوان مثال استقلال جانشینی برای مسعود ریگی که در پست هافبک دفاعی تخریبی بازی می کند ندارد یا در پست فرشید اسماعیلی که هافبک بازیساز است بازیکن دیگری وجود ندارد، با این توضیح که آرش رضاوند و داریوش شجاعیان سابقه بازی در نقش هافبک طراح را دارند ولی به عقیده مجیدی آنها در پست عقب زمین و به عنوان زوج مسعود ریگی می توانند نمایش بهتری داشته باشند.

همچنین استقلال در ترکیب خود وینگر چپ تخصصی ندارد و این موضوعی است که باعث شده مجیدی مجبور باشد از هروویه میلیچ که ذاتا دفاع چپ است در این پست استفاده کند.

آنچه مسلم است مجیدی چاره ای ندارد جز اینکه تیمش را با موجودی فعلی آماده شروع لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بازی های لیگ برتر و جام حذفی کند.