شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فدراسیون فوتبال

ایمیل فدراسیون به پرسپولیس؛ باشگاه باید پیگیر ویزای گوا باشد

دلخوری مسئولان پرسپولیس از روابط بین الملل فدراسیون فوتبال

به گزارش منیبان، در حالی که روال است بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جهت صدور ویزای تیم های مختلف ملی و باشگاهی برای حضور در بازی های بین المللی رسما اقدام می کند، هنوز برای باشگاه پرسپولیس این اتفاق رخ نداده است. آن هم در حالی که باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید اواخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده به گوای هند پرواز کند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است باشگاه  پرسپولیس  از 2 ماه قبل مکاتبات خود را با بخش بین الملل فدراسیون فوتبال برگزار کرده و از آن ها درخواست کرده پیگیر صدور ویزاها باشد. از این رو فدراسیون فوتبال طبق روال یا باید برای صدور روادیدها مراحل مقدماتی را انجام می داده یا با نشان دادن راهکارهای موجود روند صدور ویزا را سرعت می بخشیده است. اما در کمال تعجب فدراسیون نشین ها گویا بیش از اندازه درگیر انتخابات فدراسیون و همین طور 15 روز تعطیلات عید بوده اند که نه تنها در این مورد اقدامی نکرده اند بلکه روز قبل نیز با ارسال ایمیلی به بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس، اعلام کردند خود باشگاه باید پیگیر صدور ویزاها باشد.

همین موضوع نه تنها اسباب ناراحتی شدید پرسپولیسی ها را از بخش بین الملل باشگاه و حمیرا اسدی فراهم آورده بلکه باعث شده با توجه به زمان کوتاهی که تا آغاز رقابت ها باقی مانده، سرخ ها نگران صدور یا صدور نشدن ویزای بازیکنان و کادر فنی تیم باشند.

پس از خبرهایی که در مورد توقیف 3 دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس منتشر شد، پیگیری نکردن ویزای پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در رقابت های آسیایی دومین چالش فدراسیون و پرسپولیس طی چند روز اخیر محسوب می شود.