شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#موتور#دستگیری سارق

دستگیری سارق موتور سیکلت در گشت زنی‌های انتظامی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: ساعت 16:30 دوازدهم فروردین ماه واحد گشت پلیس آگاهی حین انجام گشت زنی در محدوده بزرگراه "آزادگان" شرق به غرب- تقاطع شهیدکاظمی به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا دارای راکب مظنون می شود .

او عنوان کرد : کارآگاهان با استعلام شماره پلاک موتورسیکلت متوجه می شوند دارای سابقه سرقت به تاریخ 2 اسفند ماه می باشد که با نزدیک شده به موتورسیکلت به راکب دستور توقف می دهند .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز کرد: راکب موتورسیکلت با مشاهده واحد گشت و پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز اقدام به فرار می نماید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت مسروقه پس از طی مسافتی در تقاطع آزادگان – الغدیر اقدام به تغییر مسیر به صورت خلاف جهت نموده که کارآگاهان کماکان و با احتیاط به تعقیب وی ادامه داده و نهایتاً در زیر پل آیت الله سعیدی راکب موتورسیکلت را رها و به صورت پیاده اقدام به فرار مینماید

سرهنگ یوسفوند افزود: با عکس العمل سریع اعضای اکیپ راکب به هویت احمد دستگیر، گزارشی در این خصوص تنظیم و موتورسیکلت به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی شد.