شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به شهرک غرب منتقل می شود؟

به گزارش منیبان، اگرچه هنوز هیچ کدام از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس خبر توقیف 3 دانگ از ساختمان فعلی باشگاه پرسپولیس را تایید نکرده اند اما هیچ مقام رسمی نیز از این نهادها خبر را تکذیب نکرده و همین موضوع نشان می دهد همه چیز در حال بررسی و استعلام تازه است. هنوز مشخص نیست در نهایت آیا فدراسیون فوتبال به رغم اموال بسیاری که دارد، رای به واگذاری 3 دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد داد یا نه اما برخی خبرها حکایت از آن دارد که در صورت رخ دادن این اتفاق پرسپولیس از ساختمان فعلی اسباب‌کشی خواهد کرد.

موضوعی که البته از مدتها قبل مطرح بوده تا باشگاه به فضایی بزرگتر و مدرن ‌تر منتقل شود. ساختمانی که صدرا سیستم پاسارگاد در آن مستقر بود و محمد رویانیان بعضی جلسات کاری را در آن برگزار می‌کرد. ساختمانی در شهرک غرب که قرار بود وام‌های بانکی آن تسویه شود و دفتر اصلی باشگاه به آن منتقل شود و ساختمان فعلی هم در کنار آن قرار بگیرد و زیر مجموعه‌ها نیز صاحب و دفتر و سازمان اداری شوند.

حال باید منتظر بود و دید سران باشگاه پرسپولیس به همین راحتی 3 دانگ از ساختمان خود را در اختیار شستا قرار خواهند داد یا هنوز این قصه ادامه خواهد داشت.