شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شطرنج#قهرمانی کشور

درخواست برای لغو مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در وضعیت قرمز تهران


درخواست برای لغو مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در وضعیت قرمز تهران

رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور در حالی آغاز شده که تهران از صبح امروز به لحاظ شرایط کرونایی در وضعیت قرمز قرار گرفته و همین موضوع درخواست برخی از اهالی این رشته را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پنجاه و چهارمین دوره فینال مسابقات شطرنج قهرمانی کشور با حضور چهره‌های برتر این رشته در ایران از صبح امروز (دوشنبه- 16 فروردین‌ماه) در محل فدراسیون آغاز شده است.

این مسابقات در سالن سرپوشیده و مسقف فدراسیون در حالی برگزار می‌شود که وضعیت تهران از صبح امروز به لحاظ شرایط کرونا، قرمز شده است. مسئولان فدراسیون شطرنج در روزهای گذشته اقدام به گرفتن تست کرونا از ورزشکاران و عوامل اجرایی کردند. با این حال این اتفاق زمانی رخ داد که تهران در وضعیت قرمز نبود.

همین موضوع سبب شده عده‌ای از اهالی رشته شطرنج امروز نامه‌ای به دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ارسال کنند و در آن با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در پایتخت، درخواست لغو مسابقات را داشته باشند تا دوازده شطرنج باز برتر کشور که قرار است در هر رقابت 5-6 ساعت پشت میز آن هم در یک فضای مسقف بنشینند، دچار مشکل نشوند.

شطرنج , شطرنج ,


انتهای پیام/