شهرخبر

اهدای اعضای بدن محمدحسین دهقانی به بیماران نیازمند

اهدای اعضای بدن محمدحسین دهقانی به بیماران نیازمند
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: «محمدحسین دهقانی» اولین شهید سال ۱۴۰۰ ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.
اهدای اعضای بدن محمدحسین دهقانی به بیماران نیازمند

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: ۱۲ فروردین ماه سال جاری، ماموران انتظامی کلانتری « ۱۸ ولیعصر» شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان شهید «رادفر» به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با این مامور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه «محمدحسین دهقانی» ۳۱ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت که به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا شد.

حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت های متعدد به چشم می خورد، خاطرنشان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متاسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم است، تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.

منبع : hadese24