شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#منچستریونایتد

برتری خانگی یونایتد مقابل برایتون؛ «جهانبخش» ۳ دقیقه در میدان

برتری خانگی یونایتد مقابل برایتون؛ «جهانبخش» سه دقیقه در میدان

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار خانگی برابر برایتون به پیروزی دو بر یک دست یافت. «علیرضا جهانبخش» از دقیقه ۸۷ وارد زمین شد.

به گزارش مشرق، یکشنبه شب از هفته سی‌ام لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، تیم رده دومی منچستریونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای برایتون بود و به پیروزی دو بر یک رسید.

«علیرضا جهانبخش» وینگر ایرانی تیم برایتون مطابق معمول روی نیمکت قرار داشت و تنها سه دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

برایتون شروع بهتری در این دیدار داشت و در دقیقه سیزدهم توسط «دنی ولبک» مهاجم باتجربه خود به گل دست یافت. ولبک سابقه حضور در منچستر را هم در کارنامه دارد.

در ادامه برایتون می‌توانست به گل دوم برسد که «هندرسون» دروازه‌بان میزبان با چند واکنش مناسب اجازه نداد تا اختلاف بیشتر شود.

منچستری‌ها در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه ۶۲ «مارکوس راشفورد» ستاره خط حمله یونایتد موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

شاگردان «اوله گانر سولسشر» که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی امتیازی از دست بدهند در ادامه برای رسیدن به برتری تلاش زیادی انجام دادند تا در نهایت «میسون گرین‌وود» در دقیقه ۸۲ گل دوم شیاطین‌سرخ را به نام خود ثبت کند.

منچستر با کسب این پیروزی به امتیاز ۶۰ رسید تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین منچسترسیتی باشد. برایتون هم ۳۲ امتیازی باقی ماند و باید برای رهایی از سقوط تلاش کند.