شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فدراسیون فوتبال

سخنگوی فدراسیون فوتبال:

هنوز سند ساختمان های پرسپولیس و فدراسیون فوتبال انتقال داده نشده است

به گزارش منیبان،علی جوادی درباره ماجرای بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا (سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) اظهار داشت: یکسری مسائلی از قبل در بحث مالی بین فدراسیون فوتبال و شرکت تأمین اجتماعی وجود داشته که امروز دامن فدراسیون جدید را گرفته است، به طوری که وارد نشده درگیری یکسری مسائل و مشکلات شدیم که ربطی به ما نداشت.

وی افزود: قصه سند فدراسیون فوتبال و پرسپولیس همین است. یکسری صحبت‌هایی مطرح شده و جلساتی برگزار شده و قرار است جلسات دیگری نیز برگزار شود. با نگاهی که مدیران شستا دارند، امیدواریم بدهی فدراسیون فوتبال به شستا ختم به خیر شود. اگر الان به دنبال مقصر بگردیم، گره‌ای باز نمی‌شود. یکسری مشکلات وجود داشته که هنوز هم وجود دارد. باید تأمین منابع صورت می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه آیا جا به جایی سند ساختمان فدراسیون فوتبال و پرسپولیس انتقال داده شده است، گفت: هنوز نه اما این خطر وجود دارد. با صحبت‌های شهاب الدین عزیزی خادم با مدیران شستا و جلسه‌ای که به زودی برگزار می‌شود، این امید را می‌دهد که پرونده ختم به خیر شده و برای همیشه بسته شود. این مسئله هواداران پرسپولیس و فوتبال را نگران کرد که به حق جای نگرانی هم داشت.