شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#AFC

ادعای جنجالی رسانه عربستانی ؛ AFC آب پاکی را روی دست نمایندگان ایرانی ریخت

ادعای روزنامه الاقتصادیه عربستان : AFC در مورد زمان یا مکان برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا هیچ درخواست یا اعتراضی را قبول یا حتی مورد بررسی قرار نمی دهد

اطلاعیه AFC در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

در فاصله ۱۰ روز تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال این قاره اعلام کرده است هیچ گونه اعتراضی از سوی تیم ها مورد قبول واقع نمی شود. این ادعایی است که روزنامه الاقتصادیه عربستان کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، روزنامه الاقتصادیه عربستان در خبری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هر اعتراضی به زمان و مکان لیگ قهرمانان آسیا را رد می کند.

درحالیکه چند روزی تا آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است، هنوز بحث و گمانه زنی درخصوص محل و ساعت برگزاری این دیدارها در رسانه ها مطرح می شود که در آخرین اقدام، باشگاه فولاد خوزستان نسبت به محل برگزاری دیدار پلی آف این تیم در برابر العین در ریاض عربستان اعتراض کرده بود و خواستار تغییر مکان این بازی شده بود.

اما امروز روزنامه الاقتصادیه عربستان در خبری نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد زمان یا مکان برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا هیچ درخواست یا اعتراضی را قبول یا حتی مورد بررسی قرار نمی دهد و تمامی این دوره از رقابت ها، در ساعات و مکان های اعلام شده، برگزار خواهند شد.

دیدارهای تراکتور در این بازی ها در شارجه امارات برگزار می شود و استقلال نیز در جده و به میزبانی الاهلی باید به مصاف رقبایش برود. پرسپولیس نیز راهی هند خواهد شد و فولاد علاوه بر اینکه دیدار پلی آف خود را باید در ریاض عربستان برگزار کند، در صورت راهیابی به دور گروهی نیز، بازی هایش به میزبانی النصر برگزار می شود.