شهرخبر

طغیان مجدد کرونا؛ جلسه فوق‌العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری

کدخبر: 403219
اقتصادنیوز: جلسه فوق‌العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران به اورژانس کرونای این مرکز به دستور و ریاست علی اکبر ولایتی برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری، جلسه فوق العاده علمی با هدف بررسی و  بسیج هر چه بیشتر امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه خدمات حداکثری درمانی به هموطنان تشکیل شد.

در این جلسه و با حضور معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف بیمارستان راهکارهای ارائه خدمات بیشتر و متناسب با شرایط جدید به کلیه مراجعه کنندگان بررسی شد.

دکتر ولایتی ضمن تاکید بر بهره‌برداری حداکثری از امکانات موجود، تاکید کرد: از ابتدای آغاز شیوع کرونا تا کنون بیمارستان مسیح دانشوری با جدیت در خط مقدم مبارزه با این ویروس اقدام و تلاش نمود و در حال حاضر هم باید با  تمام تلاش و همراهی کادر درمانی بیمارستان بر این مهم تمرکز داشت که حتی الامکان هیچ مراجعه‌کننده‌ای بدون دریافت خدمات درمانی بیمارستان را ترک نکند و دست اندرکاران اهتمام لازم به منظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزانه و مجدانه، مقاومت، ایستادگی و مجاهدت کردند، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر سلامت و آرامش با از بین رفتن این ویروس به جامعه بازگردد.