شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#کمیسیون اقتصادی

وزای صمت و جهادکشاورزی در جلسه کمیسیون اقتصادی حاضر نشدند/سه‌شنبه؛ قرائت گزارش تنظیم بازار در صحن مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در کمیسیون اقتصادی، گفت: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تنظیم بازار روز سه‌شنبه در صحن علنی قرائت می‌شود.
خبرگزاری میزان - مهدی طغیانی در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه وزرای صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه حاضر نشدند.
 
وی افزود: پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس درخصوص تنظیم بازار و به‌ویژه تامین کالا‌های اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی مجددا با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود: متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی بود که متاسفانه به دلیل انکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه برگزار نشد.
 
انتهای پیام/