شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرغ
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد

حذف محدودیت توزیع مرغ به واحدهای صنفی

کدخبر: 403154
اقتصادنیوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد: هم اکنون وضعیت بازار مرغ به حالت طبیعی برگشته است و هیچ صفی در میادین میوه و تره بار پایتخت وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛  حشمت‌اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در مجموع هزار و ۱۰۰ تُن مرغ وارد استان تهران و توزیع شد.

وی ادامه داد: امروز هم هزار و ۴۰۰ تُن دیگر مرغ وارد استان شد که ۳۰۰ تُن آن در شهرستان‌های استان و ۳۰۰ تُن نیز در میادین سطح شهر تهران توزیع شد.

به گفته عسگری، بقیه مرغ‌ها نیز در اختیار مجموعه واحدهای صنفی برای توزیع قرار گرفت.

معاون استاندار تهران گفت: در روزهای گذشته ما محدودیت توزیع مرغ در بین واحدهای صنفی را داشتیم و برای هر واحد صنفی بین ۵۰۰ کیلو تا یک تُن در نظر گرفته بودیم، اما دیگر به دلیل وفور این محصول، محدودیت‌ها برداشته شد.

عسگری افزود: هر واحد صنفی به هر اندازه که مرغ بخواهد می تواند از میدان بهمن تحویل بگیرد و مازاد مرغ نیز توسط دولت خریداری و منجمد می شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از میادین میوه و تره بار تهران گفت: در این بازدید هیچ گونه صفی در میادین مشاهده نشد و اعلام می کنم که در حال حاضر عرضه مرغ در تهران به حالت عادی و طبیعی درآمده است.

 در روزهای گذشته صف های طولانی خرید مرغ در میادین میوه و تره بار شهر تهران در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد.