شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایستگاه مترو#تهران#مترو تهران

درگیری شدید ۲ برادر با هم پس از دیدار اتفاقی در ایستگاه مترو جوادیه


درگیری شدید 2 برادر با هم پس از دیدار اتفاقی در ایستگاه مترو جوادیه

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ از بازداشت دو برادری خبر داد که پس از مدتها قهر به صورت اتفاقی همدیگر را در ایستگاه مترو جوادیه مشاهده کرده و مشغول درگیری شدید با یکدیگر شده بودند!

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سعید عطاءالهی با اعلام خبر بازداشت دو برادر که در ایستگاه مترو جوادیه با هم درگیر شده بودند، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری بین دو  مرد در ایستگاه مترو جوادیه، مأموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ افزود: مأموران با حضور در محل دو مرد را رؤیت کردند که به شدت با یکدیگر درگیر شده بوده و یکی از آنها  با سلاح سرد قصد آسیب زدن به نفر مقابل را داشت.

وی با بیان اینکه درگیری  این دو مرد جوان باعث ایجاد ازدحام بیش از حد جمعیت در سالن انتظار مترو شده بود، ادامه داد: مأموران پلیس مترو وارد عمل شدند و موفق به خلع سلاح فرد مهاجم و دستگیری هر دو مرد شدند. 

این مقام پلیسی عنوان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که دو طرف درگیری با هم برادر هستند و بر سر اختلاف خانوادگی مدتی با یکدیگر قهر بوده و به صورت اتفاقی همدیکر را در ایستگاه مترو مشاهده که منجر به این درگیری شده بود. 

عطاءالهی بیان اینکه پلیس با هرگونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد، متذکر شد:  متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

انتهای پیام/