شهرخبر

یک اتفاق عجیب دیگر در تبریز؛

سرمربی ماشین‌سازی نیامده برکنار شد/ سرپرست تیم سرمربی شد!

سرمربی ماشین‌سازی نیامده برکنار شد/ سرپرست تیم سرمربی شد!

سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی حتی بدون اینکه یک بازی روی نیمکت این تیم بنشیند از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رفت و آمدها در تیم ماشین سازی همچنان ادامه دارد و مقاطع حضور سرمربیان در این تیم کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود تا جایی که آخرین برکناری اتفاق افتاده در این تیم، به حدود یک هفته بعد از انتصاب سرمربی رسید.

بعد از برکناری سعید اخباری سرمربی سابق ماشین سازی که در مقطع دوم حضورش در این تیم تنها یک بازی فرصت پیدا کرد و بعد از شکست مقابل استقلال از سمت خود کنار رفت، مجتبی خورشیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شد.

اما مدت مسئولیت خورشیدی در ماشین سازی حتی کوتاه‌تر از مدت زمان اخباری بود و او بدون آنکه حتی یک بازی فرصت نشستن روی نیمکت این تیم را داشته باشد، برکنار شد.

در حالی که تیم ماشین سازی برای سفر به سیرجان آماده می‌شد، مدیرعامل تیم ماشین سازی در تماسی تلفنی به مدیر رسانه‌ای تیم ابلاغ می‌کند که به سرمربی بگویند تیم را همراهی نکند، چون برکنار شده است.

بعد از این تصمیم عنوان شده که هدایت این تیم فعلاً به کاظم محمودی، سرپرست آن سپرده شده است. اما با این روندی که تغییرات در تیم انتهای جدولی ماشین سازی صورت می‌گیرد، مشخص نیست که عمر سرمربیگری وی در این تیم چقدر باشد.

ماشین سازی که پر رفت و آمدترین نیمکت لیگ برتری را دارد هفته‌هاست در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و شانس زیادی برای بقا در جدول ندارد. همچنین تراکتور دیگر تیم تبریزی که تحت مالکیت زنوزی قرار دارد هم از جمله تیم‌های پر رفت و آمد لیگ برتر است که رسول خطیبی سومین سرمربی این تیم از ابتدای فصل تاکنون است.