شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#رامین رضاییان

با گلزنی در دیدار برابر القطر؛

پیغام رامین رضاییان برای حضور در تیم ملی

به گزارش منیبان، قطعا رامین رضاییان را می توان یکی از بازیکنان آماده در لیگ ستارگان قطر دانست. مدافع ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر که توانست در الدحیل نیز بازی های خوبی برای این تیم در آسیا و لیگ قطر به نمایش بگذارد پس از خروج از این تیم و حضور در تیم السیلیه نیز به بازی های خوب خود ادامه داد و در صورتی که تصور می شد او بتواند در دومین اردوی اسکوچیچ خود را به تیم ملی برساند این اتفاق نیفتاد تا دلایل عدم دعوت او به تیم ملی را در مسائلی غیر از بحث فنی و فوتبالی دانست. 

رامین در دیدار اخیر نیز با السیلیه برابر القطر به میدان رفت و در نهایت با گلی که وارد دروازه حریف کرد توانست مقدمات پیروزی تیمش را بچیند. رامین و تیمش نیمه اول را با یک گل به حریف باختند اما در آغاز نیمه دوم با گلزنی رامین رضاییان بازی به تساوی کشیده شد و دقایقی بعد نیز همبازیان او توانستند کار را برای این تیم یکسره کنند و با دومین گلی که وارد دروازه حریف کردند سه امتیاز مهم برای السیلیه کنار گذاشتند تا این تیم 26 امتیازی شود و در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

به این ترتیب رامین رضاییان که در یکی دو سال اخیر در اوج وضعیت فنی و بدنی خود قرار دارد می توانست با کمتر کردن یکسری حاشیه ها اوضاع بهتری برای خود در تیم ملی بسازد درست به مانند دوران کارلوس کی روش که هم در جام ملت ها و هم در جام جهانی از بازیکنان ثابت تیم ملی محسوب می شد.