شهرخبر

زامهران: کجای دنیا این توپ را پنالتی می‌‌گیرند؟

هافبک نساجی با زدن گل و ارسال پاس گل بهترین یکی از موثرترین‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

 حسین زامهران در مورد پیروزی دو بر صفر نساجی در مسجد سلیمان در برابر نفت گفت: این بازی برای ما خیلی مهم  و بازی در مسجد سلیمان خیلی سخت بود و از آن جایی که فاصله مان با تیم های نزدیک به خودمان کم بود به سه امتیاز نیاز داشتیم و خدا را شکر که بازی را بردیم.


او در مورد نمایش خوبش در این دیدار ادامه داد: خدا را شکر توانستم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. مهم ترین چیزی که برای ما اتفاق افتاد سه امتیاز بود و فرق نمی کرد چه کسی گل بزند.


اما در نیمه دوم و روی یک فرصت به نظر می‌رسید داور از یک پنالتی به سود نفت گذشته که زامهران با رد این موضوع گفت: داور خیلی خوب قضاوت کرد و هرچه را دید همان را سوت زد و به هیچ وجه پنالتی نبود.ضربه از فاصله خیلی نزدیک و کتف بازیکن ما بسته بود و هیچ جا این صحنه را پنالتی نمی‌گیرند.

 

-


وی در مورد پیروزی های پشت سر هم نساجی بعد از مدت ها نیز گفت: به نوعی تیم ما طلسم شده بود. ما زمان آقای فاضلی و جلالی هم بد فوتبال بازی نمی کردیم و‌موقعیت های زیادی داشتیم ولی متاسفانه بدشانسی گریبانگیر ما شد ولی با آمدن آقای ساکت تیم ما از لحاظ روحی خیلی بهتر شد و شانس هم به ما رو آورد و طلسم نبردن در جام حذفی شکست. 


این بازیکن در پاسخ به این سوال که با روند رو به رشدشان آیا هنوز هم گزینه سقوط هستند یا خیر گفت:  خیر سقوط نخواهیم کرد. روند خوبمان را ادامه می‌دهیم و بازی به بازی هم بهتر می شویم.بازی  بعدی ما مقابل پرسپولیس هم باز هم بیرون از خانه و سخت است. یکی از فینال های ما تمام شد و باید به فکر  فینال‌های  بعدی باشیم. انشالله از  بازی با پرسپولیس هم  دست پر برگردیم.