شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#منصوریان#فولاد#اراک

احمدی: فولاد از شکست برابر آلومینیوم فرار کرد/ آمدن منصوریان شرایط تیم ما را تغییر داد


احمدی: فولاد از شکست برابر آلومینیوم فرار کرد/ آمدن منصوریان شرایط تیم ما را تغییر داد

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در بازی با فولاد مستحق برد بوده‌اند و حریف‌شان از شکست فرار کرده است.

مصطفی احمدی هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: اعضای کادر فنی ما قبل از این بازی آنالیز بسیار خوبی از حریف داشتند و روی تمامی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودند. تمام برنامه ما هم این بود که از شروع بازی روی تیم حریف از لحاظ تاکتیکی سوار شویم که این اتفاق هم رخ داد.

وی ادامه داد: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، ولی متأسفانه با بدشانسی محض موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. فولاد هم دو موقعیت داشت، ولی ما سه بار توپ را به تیر دروازه زدیم و دو تک به تک هم از دست دادیم. بعد از بازی هم آقای نکونام به این موضوع اشاره کرد که تا حالا هیچ تیمی مثل آلومینیوم اراک فولاد را تحت فشار قرار نداده بود. ما در روزی که مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم از رسیدن به برد محروم شدیم و فولاد به نوعی از شکست فرار کرد.

احمدی در مورد تأثیر حضور منصوریان در آلومینیوم تصریح کرد: تیم ما قبل از آمدن منصوریان تا چند هفته شرایط چندان خوبی نداشت، ولی آمدن این مربی شرایط تیم را تغییر داد. منصوریان از لحاظ فنی و شخصیتی مربی خوبی است و ارتباط خوبی هم با بازیکنان دارد. ما تمرینات خوبی را هم زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم و امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و می‌خواهیم در پایان فصل در یک جایگاه خوب قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: پیش‌بینی سخت است و تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال کیفیت بالایی دارند و چند تیم دیگر هم می‌توانند مدعی باشند. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد، قهرمان شود.

 

انتهای پیام/