شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#قطر

شفر و روزبه چشمی از سقوط فاصله گرفتند/ الخریطیات و منتظری به معجزه امیدوارند


شفر و روزبه چشمی از سقوط فاصله گرفتند/ الخریطیات و منتظری به معجزه امیدوارند

هفدهمین شکست تیم فوتبال الخریطیات در لیگ ستارگان قطر یاران پژمان منتظری را در یکقدمی سقوط قطعی به لیگ دسته دوم باشگاه های این کشور قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الخریطیات در هفته بیستم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با نتیجه 2 بر یک مقابل الاهلی شکست خورد. این نتیجه که با حضور امید ابراهیمی در ترکیب الاهلی و پژمان منتظری در تیم الخریطیات رقم خورد حالا یاران منتظری را در یکقدمی سقوط قرار داده و دیگر چیزی شبیه به معجزه می‌تواند این تیم را از سقوط نجات بدهد.

الخریطیات در 20 بازی خود 17 شکست و تنها سه پیروزی به دست آورده و بدون کسب تساوی با 9 امتیاز در قعر جدول، گزینه اصلی سقوط است. الخور با هدایت وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال هم شب گذشته برابر الوکره به تساوی دست یافت و 15 امتیازی شد. حالا الخریطیات 9 امتیازی تنها می‌تواند به پیروزی در هر دو بازی باقیمانده خودش امیدوار باشد تا اگر الخور در هر دو مسابقه پیش روی شکست خورد جای این تیم را در رتبه یازدهم بگیرد و به دسته پایین‌تر سقوط نکند هرچند طبق قوانین لیگ قطر تیم یازدهم هم در بازی پلی‌آف به مصاف تیم دوم دسته پایین‌تر می‌رود که در صورت پیروزی در لیگ ستارگان باقی می‌ماند و در صورت شکست به دسته دوم سقوط خواهد کرد.

شب گذشته همچنین ام‌صلال با حضور روزبه چشمی الریان را شکست داد و با 18 امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی ماند، هرچند در دو هفته آتی همچنان خطر سقوط به رتبه یازدهم و حضور در بازی پلی‌آف این تیم را تهدید می‌کند.

 

انتهای پیام/