شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#مسی

ام باپه:

به خودم می گویم حتی در مقایسه با رونالدو و مسی هم من بهترینم!

به گزارش منیبان و به نقل از آ اس،  کیلیان ام باپه  از ترفندی که باعث می شود به این باور برسد که حتی در مقایسه با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازیکن بهتری است، رونمایی کرد. مهاجم ملی پوش باشگاه پاری سن ژرمن از همین حالا یک برتری نسبت به مسی و رونالدو دارد و توانسته قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند و اگر چه می داند دستاوردهای فوق ستاره های آرژانتینی و پرتغالی در مقایسه با او بسیار بیشتر است اما طرز تفکر ام باپه در هر دفعه ای که پا به میدان مسابقه می گذارد بسیار متفاوت است. مهاجم فرانسوی در گفتگویی در این باره گفت:

این کار اهمیت زیادی دارد زیرا وقتی در شرایط سختی قرار دارید، هیچکس به جز خودتان نمی تواند به شما کمک کند و باید خودتان را قانع کنید که می توانید کوه را هم جا به جا کنید. مردم این مسائل را درک نمی کنند اما وقتی عملکرد خوبی ندارید، هیچکس در خانه تان را نمی زند تا به شما بگوید قادر به انجام چه کارهایی هستید. باید خودتان را قانع کنید که توانایی انجام کارهای بزرگی دارید. هر وقت به زمین مسابقه می روید، همیشه به خودم می گویم بهترینم و این در حالی است که در مسابقاتی به میدان رفته ام که کریستیانو و مسی هم در آن حاضر بودند. 

آنها از من بهترند و کارهای بیشتری نسبت به من انجام داده اند اما در مغزم، همیشه به خودم می گویم بهترینم زیرا با این کار خودم را محدود نمی کنم و سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. 

ام باپه از آغاز درخشش در فصل 17-2016 تا کنون توانسته در رده باشگاهی 146 گل بزند و در این بازه زمانی تنها لواندوفسکی با 221 گل، مسی با 210 گل، رونالدو با 181 گل و هری کین با 151 گل آمار بهتری نسبت به این بازیکن جوان داشته اند.