شهر خبر

استفانو پیولی:

بازی با سمپدوریا بسیار پیچیده بود؛ رویکرد و ریتم مناسبی نداشتیم

به گزارش منیبان،پس از تساوی 1-1  میلان  مقابل  سمپدوریا  در هفته بیست و هشتم سری آ،  استفانو پیولی  گفتگویی با خبرنگاران داشت. با این نتیجه، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای میلان به خطر افتاد.

پیولی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

کاملا موافق هستم که امروز کار زیادی انجام ندادیم اما بازهم می توانستیم در دقیقه آخر با شوت فرانک کسیه برنده شویم. رویکرد و ریتم مناسبی نداشتیم. در کل بازی بسیار پیچیده ای بود. سمپدوریا دقیقا مثل دیدار رفت بازی کرد. دفاع سمپدوریا بسیار مستحکم بود و نتوانستیم آنها را به زحمت بیندازیم. نمی توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم. باید عملکرد کاملا متفاوتی ارائه می کردیم.

کاملا طبیعی است که ناامید و ناراحت باشیم اما باید سریعاً واکنش نشان بدهیم و از ابتدا شروع کنیم. هوگه گل مهمی برای میلان به ثمر رساند و امیدوارم این گل باعث افزایش اعتماد به نفس او شود. 

پس از چنین عملکردی از تیم، هرگونه انتقادی را می پذیرم. امروز بحث بر سر اینکه چه کسی باید در چه پستی بازی می کرد، مطرح نیست. در کل عملکرد تیم قابل قبول نبود. در این بازی در سطح استانداردهای میلان ظاهر نشدیم. 

به مرور زمان کار را برای خودمان پیچیده کرده ایم. در مقطع حساسی از فصل هستیم و باید درک کنیم دیگر فرصتی برای اشتباه نیست. اکنون همه چیز دست اینتر است و در اصل آنها فقط خودشان می توانند اسکودتو را از دست بدهند.

خستگی بازیکنان در بازی های ملی؟ دلیل خوبی نیست. سمپدوریا نیز بازیکنانی در تیم های ملی داشت. امروز در کل رویکرد ما خوب نبود و نباید به دنبال توجیهی باشیم.