شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#جواب#دومین#تغییر#خطیبی#حمله#نداد

زوج عباس زاده کدام بازیکن باشد؟

دومین تغییر خطیبی هم در خط حمله تراکتور جواب نداد

به گزارش منیبان، تیم تراکتور که از ابتدای فصل به غیر از محمد عباس زاده مهاجم زهردار یا بهتر است بگوییم ترکیبی گلزن در خط حمله خود نداشت در دیدار امروز سعی کرد تا بتواند این نقص را جبران کند و به همین دلیل رسول خطیبی برای دومین بازی پیاپی ترکیب اصلی خط حمله تیمش را تغییر داد تا شاید به نتیجه برسد که البته این اتفاق به ماندند بازی قبل در این دیدار نیز نیفتاد.

تراکتوری ها که در فصل نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن به جمع خود اضافه کردند تا بتوانند با استفاده درست از آنها مشکل خط حمله خود را برطرف کنند اما هنوز موفق به این کار نشدند.

رسول خطیبی در دیدار قبلی که پیمان بابایی را برای اولین بار به میدان می فرستاد از او و عباس زاده در کنار یکدیگر در خط حمله تیمش استفاده کرد که در نهایت به این مربی جواب مثبت داده نشد تا خطیبی برای دیدار تیمش برابر مس رفسنجان، بابایی را روی نیمکت بنشاند و یک بازیکن تازه جذب شده را به میدان بفرستد و به همین دلیل از محمد عباس زاده و سامان نریمان جهان در کنار یکدیگر استفاده کرد که این ترکیب نیز جواب نداد.

البته رسول خطیبی از ابتدای نیمه دوم باز هم پیمان بابایی را به میدان فرستاد تا بتواند به نوعی ترکیب خود را غلط گیری کند که البته این اتفاق هم نیفتاد تا همچنان خط حمله تراکتوری ها ناکام بماند. اتفاقی که با توجه به اصرار خطیبی و تلاش بازیکنان خط جلوی این تیم در بازی های بعدی قابل برطرف شدن خواهد بود. تبریزی ها باید تا چندی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و به همین دلیل نیاز به برطرف کردن این نقص در خط حمله خود دارد.