شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#نفت#صنعت نفت

محمودآبادی: بازی برای ذوب‌آهن افتخار است/ می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم


محمودآبادی: بازی برای ذوب‌آهن افتخار است/ می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم

گروه استان‌ها- بازیکن تیم ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری برنده شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا محمودآبادی پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که می‌دانید این بازی برای ما خیلی حساس بود و به 3 امتیاز آن نیاز شدیدی داشتیم که خدا را شکر آن را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در این بازی شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم بازی را با تفاضل گل‌ بیشتری هم ببریم اما تیم ما با توجه به شرایطی که در بازی‌های قبل داشت، تا حدی دچار استرس است که مطمئن هستم این مسئله نیز با درایت کادر فنی و مجتبی حسینی رفع شده و شرایط‌مان از این بهتر خواهد شد و فوتبال بهتری به نمایش گذاشته و پیشرفت بیشتری خواهیم داشت.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه تیمش در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قبلاً با مجتبی حسینی کار نکرده بودم و امسال افتخار داشتم که در خدمت ذوب‌آهن و حسینی باشم. شک نکنید که ذوب‌آهن در پایان فصل جایگاه خوبی خواهد داشت، نگاه ما به بالای جدول است و قول می‌دهم که جایگاه ما تک رقمی خواهد بود.

محمودآبادی در پاسخ به اینکه از حضورش در تیم ذوب‌آهن چه احساسی دارد، گفت: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و افتخار پیدا کردم که در این باشگاه بازی می‌کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که برای خانواده بزرگ ذوب‌آهن مفید باشم.

انتهای پیام/170/ف