شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ذوب‌آهن#تیم فوتبال

اهل‌شاخه: شب عید بدون پول به خانه رفتیم/ داور روز خوبی نداشت


اهل‌شاخه: شب عید بدون پول به خانه رفتیم/ داور روز خوبی نداشت

گروه استان‌ها- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار با ذوب‌آهن داور چند سوت اشتباه زد که فکر می‌کنم در روند بازی هم تأثیر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد اهل‌شاخه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه در نیمه دوم بازی کاملاً در دست ما بود متأسفانه بازی را باختیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که آنها را از دست دادیم.

وی افزود: عدم تمرکز بازیکنان روی روند نتیجه‌گیری تیم اثر گذاشته است. مشکلاتی هم داریم که آنها هم درنتیجه نگرفتن تیم دخیل است. امیدوارم این مشکلات زودتر رفع شود تا تیم به روند رو به رشدی که در گذشته داشت بازگردد چون در نیم‌فصل اول خوب نتیجه گرفته بودیم.

اهل شاخه در پاسخ به اینکه آیا این مشکلات مالی است، گفت: مشکلات مالی هم هست. در این فصل وضعیتی رقم خورده که شب عید بدون پول به خانه رفتیم. اول فصل 30 درصد قراردادمان را گرفتیم و تاکنون هیچ دریافتی دیگری نداشته‌ایم در حالی که دریافتی بیشتر تیم‌ها به 50 تا 60 درصد رسیده است. امیدوارم این مشکلات رفع شود چون بازیکنان واقعاً شب عید شرمنده خانواده‌های خود شدند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: کادرفنی تلاش زیادی می‌کند و همان‌طور که از بازی‌های ما پیدا است تیم از نظر فنی چیزی کم ندارد و کمی بدشانسی هم داریم. در بسیاری از بازی‌ها در دقایق پایانی گل خوردیم یا موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشده است. در زمینه داوری هم مشکلاتی داشتیم و در چند بازی از این نظر ضربه خوردیم. در بازی امروز هم داور روز خوبی نداشت. به هر حال امروز شکست خوردیم و به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

وی درباره اعتراض نیمکت‌نشینان و بازیکنان سکونشین تیمش به تصمیمات داور گفت: داور چند سوت اشتباه زد که فکر می‌کنم در روند بازی هم تأثیر گذاشت.

انتهای پیام/165/ف