شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دورتموند#آلمان

بوندس‌لیگا| شکست خانگی دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت/ شالکه باز هم باخت


بوندس‌لیگا| شکست خانگی دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت/ شالکه باز هم باخت

دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت یک شکست خانگی در کارنامه نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته بیست‌و‌هفتم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی بوروسیا دورتموند در خانه مقابل اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

نیکو شولز مدافع دورتموند در دقیقه 11 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تیم اینتراخت پیش بیفتد. هم‌تیمی او متس هوملس در دقیقه پایانی نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند اما آندره سیلوا مهاجم پرتغالی اینتراخت فرانکفورت دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند. با این نتیجه دهمین شکست فصل دورتموند رقم خورد و این تیم با 43 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند. اینتراخت با کسب سیزدهمین پیروزی‌اش 50 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول استحکام بخشید.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر یک شکستی دیگر را به شالکه قعرنشین تحمیل کرد. آلاریو و شیک به ترتیب در دقایق 26 و 72 برای لورکوزن گلزنی کردند و هونتلار در دقیقه 81 تنها گل آبی‌پوشان گلزن‌کرشن را به ثمر رساند. این نوزدهمین باخت شالکه و دوازدهمین برد لورکوزن بود.

در سایر بازی‌ها، آگزبورگ با نتیجه 2 بر یک از سد هوفنهایم گذشت، ماینتس و آرمینیا بیلفلد به تساوی یک - یک بسنده کردند و ولفسبورگ هم با یک گل بر کلن غلبه کرد.

امشب دو بازی دیگر هم در بوندس‌لیگا برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 لایپزیگ رده دومی میزبان بایرن مونیخ است و از ساعت 23 مونشن‌گلادباخ از فرایبورگ پذیرایی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/