به گزارش برنا؛ در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، نساجی مازندران در زمین نفت مسجد سلیمان به پیروزی ارزشمند ۲ بر صفر دست یافت و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد تا به روند رو به رشد خود در نیم‌فصل دوم ادامه دهد.

در دقیقه ۵۵ فرزاد زامهران، مهاجم گلزن این روزهای نساجی باز هم موفق به گلزنی شد. روی اشتباه مدافعان نفت مسجد سلیمان در دفع توپ و پاس خوب کریم اسلامی، فرزاد زامهران از مقابل محوطه شش قدم دروازه نفت را باز کرد و تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند. در دقیقه ۸۴، رضا دهقانی، تعویض طلایی ساکت الهامی روی یک ضد حمله تند و تیز دروازه نفت را برای دومین بار گشود تا پیروزی مازنی‌ها در این دیدار قطعی شود.

شاگردان الهامی با این برد ۱۶ امتیازی شدند و توانستند با یک رده صعود به جایگاه چهاردهم برسند و موقتا از منطقه خطر خارج شوند. نفت مسجد سلیمان نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند. با این پیروزی ارزشمند، نساجی به دومین پیروزی متوالی خود در نیم‌فصل دوم دست یافت تا ساکت الهامی به عنوان سومین سرمربی این تیم شمالی در لیگ بیستم، به دو پیروزی از دو بازی زمان انتخاب به عنوان سرمربی نساجی دست یابد. پیش از این هم الهامی در جام حذفی مقابل سایپا پیروز شده بود تا ۳ پیروزی از ۳ بازی در کارنامه او ثبت شود.