شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#اقتصاد مقاومتی#مشهد

نماینده مردم نیشابور در توئیتی خبرداد؛

برخورد با دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی

برخورد با دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی

مشهد - نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی از برخورد با دبیراجرایی نمایندگان استان خراسان رضوی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور جهانگیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر شنبه در خصوص حواشی برگزاری نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مشهد با حضور معاون اول رئیس جمهور با انتشار توئیتی از نحوه برخورد با نماینده‌های مجلس و یکی از کارمندان مجمع نمایندگان استان گلایه کرد.

احسان ارکانی در متن این توئیت گفته است که امروز با دعوت استاندار خراسان رضوی و برای تصویب مصوباتی به نفع مردم، در جلسه با معاون اول رئیس جمهور شرکت کردم.

گرچه علیرغم بی احترامی معنادار نهاد ریاست جمهوری به نماینده‌های حاضر در جلسه به عنوان سخنران اول به رسم میزبانی و عرض خیرمقدم و البته انتقاد از بی احترامی به نمایندگان مجلس موارد لازم را در راستای توسعه و پیشرفت استان بیان کردم اما با ادامه بی حرمتی به مجلس و نمایندگان ملت به همراه سایر نمایندگان جلسه را ترک کردم و در بیرون جلسه از کتک زدن و بازداشت دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان توسط چند فرد معلوم الحال مطلع شدم و قطعاً این مورد را پیگیری خواهم کرد.